NOVÁ SMLOUVA OK

na servis vašeho výtahu nebo eskalátoru

VSTŘÍCNÉ SLUŽBY

  • Vztah založený na důvěře.
  • Anticipace problémů.
  • Pružná řešení.
  • Efektivní plnění.

TRANSPARENTNÍ SLUŽBY

  • Jasná smlouva.
  • Vyberte si služby, které potřebujete.
  • Plaťte pouze za to, co využíváte.
  • Mějte k dispozici pravdivé informace o stavu výtahu a kvalitě fungování.

SLUŽBY NA MÍRU

  • Programy údržby šité na míru.
  • Služby v souladu s vašimi potřebami.
  • Servisní smlouva na míru dle využití vašeho zařízení.

DIGITÁLNÍ SLUŽBY

  • Lepší efektivita.​
  • Lepší dostupnost a kontrola využití výtahu.
  • Dálkové ovládání, dálková údržba, vzdálený monitoring.​

SLUŽBY PRO VÍCE ZNAČEK

  • Provádíme servis výtahů se zárukou vztahující se na jakoukoliv značku výtahů.​

SLUŽBA 24 HODIN / OBSLUHA NA DÁLKU

  • V případě nehody vám zajistíme telefonickou službu.​​
  • Pokud to umožňuje váš ovládací systém, provádíme preventivní údržbu vašeho výtahu pomocí dálkového ovládání.

NOVÁ SMLOUVA OK:

Přizpůsobíme se vašim potřebám

Un ascensor más seguro.

Toda la información de tu ascensor en tu smartphone.

Todos los datos siempre disponibles.

Muestra mensajes personalizados y comunícate con la cabina en tiempo real.

Siempre tendrás actualizado tu ascensor.

ZÁKLADNÍ SLUŽBY SOUČÁSTÍ SMLOUVY


Preventivní servisní prohlídky

Opravy poruch

24hodinová vyprošťovací služba

Účast na pravidelných inspekcích oprávněných kontrolních orgánů

ZVOLTE TYP PREVENTIVNÍ ÚDRŽBY, KTEROU POTŘEBUJETE


Od 3 do 12 návštěv ročně

Pro dodržení předpisů

Rozšíření podle vašich potřeb

ZVOLTE SI POŽADOVANOU ÚROVEŇ SLUŽEB PRO OPRAVY PORUCH


Technická pomoc od pondělí do pátku

Technická pomoc od pondělí do neděle

Přednostní asistence při poruše do 2 hod

Technická pomoc při poruše 365 dní

24hodinová asistence při poruše

VYHNĚTE SE PŘEKVAPENÍM NA FAKTUŘE ZA OPRAVY


Zvolte si, jaké náhradní díly chcete mít zahrnuty ve smlouvě:

Běžně používané materiály

Velké díly

Kompletní díly

OBSAHUJE DALŠÍ SLUŽBY


Instalace ekologicky účinného osvětlení LED

Údržbové kontroly přizpůsobené plánu, který nepoškodí vaši firmu

Úklid panoramatické kabiny

Sběr předmětů z šachetní jámy

Roční zpráva o stavu zařízení

Prodloužení záruky na 7 let

Aplikace MP MyLIFT umožňující přístup k informacím o nejnovějším servisu a smluvní a fakturační dokumentaci k vašemu výtahu.

TELEFONNÍ SLUŽBA PRO VYPROŠTĚNÍ UVĚZNĚNÝCH OSOB


Nabízíme vám různé možnosti, jak splnit normu EN81/28 pro komunikaci s vnějším prostorem kabiny v případě uvěznění.

Obnovte si zařízení 2G a vyhněte se digitálnímu výpadku, abyste v případě uvěznění nezůstali bez služby.

PŘIPOJENÝ VÝTAH


Tato sada umožňuje přeměnit výtah na připojené zařízení pro komunikaci s okolním světem v případě, že v kabině uvíznou lidé.

Díky ní lze také monitorovat možné incidenty a využívání zařízení.

MP CALLMYLIFT je aplikace, která vám umožní přivolat výtah a zvolit cíl, aniž byste museli stisknout tlačítka.

ZÁKLADNÍ SLUŽBY SOUČÁSTÍ SMLOUVY


Preventivní servisní prohlídky

Opravy poruch

24hodinová vyprošťovací služba

Účast na pravidelných inspekcích oprávněných kontrolních orgánů

ZVOLTE TYP PREVENTIVNÍ ÚDRŽBY, KTEROU POTŘEBUJETE


Od 3 do 12 návštěv ročně

Pro dodržení předpisů

Rozšíření podle vašich potřeb

ZVOLTE SI POŽADOVANOU ÚROVEŇ SLUŽEB PRO OPRAVY PORUCH


Technická pomoc od pondělí do pátku

Technická pomoc od pondělí do neděle

Přednostní asistence při poruše do 2 hod

Technická pomoc při poruše 365 dní

24hodinová asistence při poruše

VYHNĚTE SE PŘEKVAPENÍM NA FAKTUŘE ZA OPRAVY


Zvolte si, jaké náhradní díly chcete mít zahrnuty ve smlouvě:

Běžně používané materiály

Velké díly

Kompletní díly

OBSAHUJE DALŠÍ SLUŽBY


Instalace ekologicky účinného osvětlení LED

Údržbové kontroly přizpůsobené plánu, který nepoškodí vaši firmu

Úklid panoramatické kabiny

Sběr předmětů z šachetní jámy

Roční zpráva o stavu zařízení

Prodloužení záruky na 7 let

Aplikace MP MyLIFT umožňující přístup k informacím o nejnovějším servisu a smluvní a fakturační dokumentaci k vašemu výtahu.

TELEFONNÍ SLUŽBA PRO VYPROŠTĚNÍ UVĚZNĚNÝCH OSOB


Nabízíme vám různé možnosti, jak splnit normu EN81/28 pro komunikaci s vnějším prostorem kabiny v případě uvěznění.

Obnovte si zařízení 2G a vyhněte se digitálnímu výpadku, abyste v případě uvěznění nezůstali bez služby.

PŘIPOJENÝ VÝTAH


Tato sada umožňuje přeměnit výtah na připojené zařízení pro komunikaci s okolním světem v případě, že v kabině uvíznou lidé.

Díky ní lze také monitorovat možné incidenty a využívání zařízení.

MP CALLMYLIFT je aplikace, která vám umožní přivolat výtah a zvolit cíl, aniž byste museli stisknout tlačítka.

Jsme tu, abychom vám pomohli.
Napište nám, nebo zavolejte na +420 844 190 190.

CAPTCHA image

To nám pomáhá předcházet spamu, děkujeme.

Portfolio servisních služeb

VÝTAHŮ

ESKALÁTORY A POHYBLIVÉ CHODNÍKY

PLOŠINY A SCHODIŠŤOVÉ PLOŠINY

Preventivní servis v souladu s předpisy

Zlepšuje dostupnost a životnost zařízení.

Korektivní Servis

Rychle a účinně opravujeme jakékoli závady zařízení.

Prediktivní Servis

Díky dálkové kontrole určitých proměnných známe a informujeme vás o provozním stavu zařízení. Snažíme se zabránit poruchám dříve, než se objeví.

Servis Všech Značek

Znalost různých procesů a funkcí výtahu, bez ohledu
na technologii, je naší prioritou.

V našem trénikovém centru máme veškeré simulátory konkurenčních značek výtahů dostupných na trhu.

Máme síť techniků údržby, kteří mají bohaté zkušenosti se zařízeními všech značek a nabízí vynikající služby za konkurenceschopnou cenu.

Modernizace Výtahů

Částečnou modernizací zařízení stoupá životnost výtahu a zvyšuje se hodnota budovy.

Flexibilní rozpočet a možnost modernizace na etapy.

Záruka dobře odvedené práce a produkt s dlouhou životností.

MODERNIZACE VÝTAHŮ

Údržba Automatických Dveří

Nabízíme naše znalosti v oblasti výtahů,
pokud jde o bezpečnost a služby uživatelům automatických dveří.

– GARÁŽOVÉ DVEŘE – PRŮMYSLOVÉ DVEŘE – BARIÉRY A SLOUPKY – DVEŘE PRO PĚŠÍ –

POSKYTUJEME I
DALŠÍ SLUŽBY

  • Specifické školení pro vedoucí zařízení.
  • Audity kvality, bezpečnosti a prevence pracovních rizik.
  • Programy na kontrolu bezpečnosti.
  • Flexibilní pracovní doba.
  • Rozšířené technické služby (24 hodin / 365 dní).
  • Technická asistence při normativních kontrolách (OCAs).

Technologie „connected lifts“

Zlepšuje dostupnost a kontrolu používání výtahu.

Konektivita našich výtahů nám umožňuje nepřetržitou kontrolu, díky které můžeme anticipovat případné incidenty. Takto jsou bezpečnější a vždy schopné provozu.

BEZPEČNOST PŘEDEVŠÍM

Produkt navržený, vyrobený a smontovaný v souladu s mezinárodními, místními a specifickými bezpečnostními normami.

 

  • Údržba na místě a prostřednictvím vzdáleného monitoringu. Dbáme na správné fungování výtahu 24 h, 365 dní v roce. ​
  • Přímá bezpečnost (nebo asistence) pro cestující: komunikace s cestujícími v kabině 24 h, automatické vyproštění bez nutnosti dodávky elektrické energie do budovy. ​
  • Udržujeme bezpečnost vašeho výtahu v čase, a to díky specifické údržbě vytvořené pro jednotlivá zařízení v závislosti na jejich používání a okolnostech, aktualizace za pomoci nových technologií.

Stáhněte si náš katalog na Údržbu výtahů

STÁHNOUT PDF